تولید و پخش خلال بادام در بازار

روش تهیه خلال بادام چگونه است؟ امکان تولید خلال بادام در صنعت وجود دارد؟ امکان تولید و پخش خلال بادام در بازار ایران وجود دارد؟
بادام جز محصولاتی است که بومی آسیا و خاورمیانه است و انواع و ارقام مختلفی دارد. ممکن است دارای پوسته نازک و یا محکم باشد که به بادام های دارای پوسته نازک، بادام پوست کاغذی و به بادام هایی که دارای پوسته سخت و محکمی هستند بادام سنگی می گویند. از هر دو نوع بادام می توان در مصارف مختلف استفاده کرد. به طور مثال می توان به عنوان آجیل، روغن و حتی پودر و خلال بادام استفاده کرد.

روش تهیه خلال بادام یا پرک بادام

  • روش دستی
  • صنعتی
پخش خلال بادام

خشک کردن خلال بادام در منزل نسبت به صنعت کار سخت تری است به دلیل این که خشک کردن زیر نور آفتاب انجام می شود که کاری زمان بر است و از نظر شرایط بهداشتی زیاد مناسب نیست اما خشک کردن در صنعت توسط دستگاه های پیشرفته انجام شده و زمان کوتاه تری برای خشک کردن نیاز دارد. خلال های بادام می توانند در بسته بندی و وزن های مختلف وارد بازار شوند و متقاضیان با توجه به نیازشان اقدام به خرید می کنند. خلال بادام را می توان از انواع مختلف بادام مثل بادام درختی و بادام زمینی تهیه کرد و در تزیین دسر و غذاها می توان استفاده کرد. تولید و پخش خلال بادام در بازار ایران به راحتی انجام می شود.

منبع: بادام ایرانی