گذاشتن شال شکوفه ای برای شنا در دریا الزامی شده است

در حالی که از تابستان به پاییز می رویم، شال شکوفه ای بهترین گزینه برای هر لباسی هستند. هوا رو به خنک شدن است، ما شروع به اضافه کردن لایه‌ها به لباس‌هایمان کرده‌ایم، بنابراین اضافه کردن یک روسری ابریشمی که به موهای شما بسته می‌شود می‌تواند حتی یک شلوار جین و تی‌شرت ساده را به چیزی خاص تبدیل کند.

اولین استایل احتمالاً بیشترین استفاده من است و راهی عالی برای افزودن حس بوهمیایی به ظاهر شما.

با تا زدن روسری ابریشمی خود از وسط به صورت افقی شروع کنید و روسری را به نصف اندازه آن کاهش دهید. روسری را در پشت سر خود قرار دهید و هر طرف را به سمت صورت خود به سمت جلو ببرید و مطمئن شوید که هر دو طرف برابر باشند.

هر طرف را جلوی سر و وسط پیشانی خود وصل کنید، روسری را دو بار دور خودش بچرخانید، سپس هر دو سر را دوباره به پشت سرتان بیاورید و یک گره بزنید تا همه چیز در جای خود ثابت شود.

هر انتهای شل را از گره به پشت سر و پشت سر خود برگردانید و عمامه را مطابق میل خود تنظیم کنید من دوست دارم از هر طرف بکشم تا عمامه ام بزرگتر شود و همچنین از این فرصت استفاده کنم هر موی شل بالای سرم نتیجه یک عمامه باریک بوهمیایی سرگرم کننده و غیررسمی است که برای یک جشنواره موسیقی یا یک روز تنبل پاییزی مناسب است.

روش دوم بستن روسری روشی است که وقتی به دنبال ظاهری عجیب و غریب هستم از آن استفاده می کنم.

با باز کردن کامل روسری شروع کنید، یک لبه را در امتداد پیشانی خود قرار دهید و لبه دیگر را به پشت سر خود بیاورید و سر خود را کاملاً بپوشانید. هر دو انتها را با هر دست بگیرید و یک گره در پشت سر خود ایجاد کنید دوباره مطمئن شوید که هر انتها یکدست است.

آن گره را بگیرید و به کنار سر خود ببرید و یک کمان بزرگ درست کنید. من دوست دارم یک انتهای کمان را بیرون بگذارم، سمتی که نزدیک به صورتم است، تا ظاهری آرام‌تر به سر بپیچم است.