چاقو ممد قمی با بالاترین قیمت جهان به فروش رسید

مراقبت از چاقو ممد قمی اصلا سخت نیست. نحوه مراقبت از دسته های چوبی مختلف را به شما آموزش می دهیم. این امر در مورد چاقوهای فضای باز با دسته چوبی و همچنین برای چاقوهای آشپزخانه و سایر ابزارهای تقویت شده با دسته چوبی صدق می کند.

چوب می تواند خشک شود. خواه از آن استفاده کنی یا نه. برخی از انواع چوب نسبت به سایرین بیشتر مستعد آن هستند، اما به طور کلی دسته چوبی پس از چند قطره روغن هر چند وقت یکبار احساس بسیار بهتری پیدا می کند.

به دلیل خشک شدن بیش از حد از ترک خوردن جلوگیری می کند و مقاومت در برابر تغییرات دما و رطوبت را افزایش می دهد. مهمتر از آن، دسته ای که به خوبی روغن کاری شده است بسیار زیباتر به نظر می رسد زیرا می توانید الگوی چوب را به وضوح ببینید.

اساساً هر نوع دسته چوبی می تواند گهگاه از یک قطره روغن استفاده کند. اما استثنائاتی وجود دارد: دسته های چوبی که قبلاً با پولیش یا رنگ تقویت شده اند، روغن را جذب نمی کنند.

بعلاوه، انواع چوب تثبیت شده، چوبی که رزین تثبیت کننده را جذب کرده است، به اندازه انواع چوب های تثبیت نشده به روغن نیاز نخواهد داشت.

دانستن این نکته مهم است که در مورد نگهداری دسته های چوبی راه ها و بینش های مختلفی وجود دارد. در حالی که برخی فکر می کنند روغن دانمارکی عالی است، برخی دیگر روغن معدنی را ترجیح می دهند.

برخی روغن را در دسته سمباده می زنند و برخی دیگر اجازه می دهند دسته در یک قابلمه روغن خیس بخورد. بنابراین، برای فکر کردن کافی است.

ما ترجیح می دهیم روغن را با یک پارچه تمیز بمالیم. نه خیلی زیاد: یک دو قطره اغلب کافی است. سپس اجازه می دهیم روغن جذب شود و پس از آن دسته را با یک پارچه تمیز دیگر می مالیم.

این کار را تا زمانی که چوب اشباع شود تکرار می کنیم. شما به سرعت متوجه خواهید شد که چه زمانی است زیرا چوب دیگر روغن جذب نمی کند.