پیدا شدن شیشه عینک دودی عجیب در مقبره مومیایی ها

شیشه عینک دودی جزء ضروری تابستان است! احتمالاً از کودکی آنها را می پوشیدید، زمانی که مادر یا پدر به شما یادآوری می کردند که قبل از رفتن به بیرون برای بازی آنها را بپوشید.

سپس، به عنوان یک نوجوان آنها تبدیل به یک لوازم جانبی جالب شدند. و به عنوان یک بزرگسال، ممکن است تعجب کنید: مزایای استفاده از عینک آفتابی چیست؟

استفاده از عینک آفتابی 365 روز در سال، باران یا درخشش مزایای زیادی دارد. اشعه ماوراء بنفش مضر خورشید هر روز در جو ما وجود دارد، بنابراین محافظت از چشمان شما در برابر این اشعه ها هر روز یک اولویت است.

در اینجا 6 دلیل برای استفاده بیشتر از عینک آفتابی آورده شده است:

از چشم ها در برابر اشعه ماوراء بنفش و سایر عناصر محافظت کنید

اگرچه شما چه در ساحل نشسته باشید، چه در کنار استخر، چه برای دویدن، دوچرخه سواری، اسکی روی آب یا اسکی روی برف، لباس های متفاوتی می پوشید، اما تنها چیزی که باید در هر یک از این سناریوها استفاده کنید عینک آفتابی شماست!

یک جفت عینک آفتابی باکیفیت که 100% اشعه مضر UV خورشید را مسدود می کند، یکی از مواردی است که تفاوت بین لذت بردن از یک فعالیت دلپذیر در فضای باز و آسیب دیدن چشمان شما را ایجاد می کند.

و این فقط اشعه های شدید خورشید نیست که عینک آفتابی از چشمان شما محافظت می کند. عینک آفتابی به عنوان یک مانع فیزیکی، از باد، وزش گرد و غبار، شن و سایر زباله های موجود در هوا محافظت می کند که می تواند چشم شما را تحریک کند و حتی قرنیه را خراش دهد که می تواند آسیب دائمی ایجاد کند.

پرتوهای خورشید به سیاره ما حیات می بخشد، اما می تواند چشمان شما را کور کند. اگر چشمان شما به نور حساس است، ممکن است نیاز داشته باشید که چشمانتان را به سمت بالا نگه دارید تا جلوی نور خورشید را بگیرید.

این «بهترین خود را دیدن» نیست و می‌تواند هنگام رانندگی، دوچرخه‌سواری یا شرکت در هر فعالیتی که در آن سریع حرکت می‌کنید و تصمیم‌گیری سریع می‌کنید، یک خطر ایمنی باشد.

از عینک آفتابی استفاده کنید تا به شما کمک کند بهترین های خود را ببینید و ایمن تر حرکت کنید. شما می توانید از آسیب شدید به خود یا دیگران جلوگیری کنید.