پسته قوطی با افزایش قیمت موجب اعتراض یک کشور شد

پسته قوطی ممکن است شما را به فکر سبز بیاندازد، زیرا این آجیل سبز کوچک دارای فواید تغذیه ای قدرتمندی است. تحقیقات نشان می‌دهد که بسیاری از ویژگی‌های پسته مملو از مواد مغذی ضروری، آنتی‌اکسیدان‌ها، فیبر غذایی، پروتئین و چربی‌های سالم- برای ارتقای سلامتی، کاهش خطر بیماری‌های مرتبط با تغذیه و حمایت از یک سبک زندگی فعال با هم کار می‌کنند.

اما تجربه نشان می‌دهد که این آجیل‌ها به اندازه کافی خوشمزه، راحت و همه‌کاره هستند تا طعم و مزه غذاها و میان‌وعده‌ها را افزایش دهند تا سلامتی بهینه را ارتقا دهند.

یک وعده یک اونس پسته پوست کنده شده حاوی تنها 160 کالری است و یک جایزه از چربی های سالم، 6 گرم پروتئین، 3 گرم فیبر و بیش از 10 درصد از ارزش روزانه ویتامین های ضروری را فراهم می کند. و مواد معدنی مانند ویتامین B6، تیامین، مس و فسفر. جای تعجب نیست که مصرف پسته با فواید سلامتی مرتبط باشد.

پسته های گیاهی بخشی از یک سبک تغذیه سالم گیاهی مانند رژیم های مدیترانه ای، گیاهی یا انعطاف پذیر هستند، زیرا می توانند جایگزین غذاهای حیوانی در وعده های غذایی شوند. بر اساس گزارش USDA MyPlate2، پسته دارای 6 گرم پروتئین در یک وعده یک اونس است که به عنوان یک وعده گروه پروتئینی به حساب می آید.

مزایای سلامتی با سبک های غذایی گیاهی مرتبط است، از جمله خطرات کمتر بیماری قلبی، فشار خون بالا، دیابت نوع 2، انواع خاصی از سرطان، و چاقی. فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی خاص، و فیتوکمیکال ها؛ و چربی اشباع شده و کلسترول رژیم غذایی نسبت به رژیم های غذایی سنگین گوشت کمتر است. نفع سلامتی در آنجا نهفته است.

خوردن پسته یک تلاش برای سلامت قلب است، زیرا این عادت می تواند به تقویت قلب و عروق خونی سالم کمک کند. به طور طبیعی بدون کلسترول، مملو از چربی‌های مفید برای قلب، فیبر، مواد مغذی ضروری و فیتوکمیکال‌ها، این گوهر سبز قدرتمند ممکن است به کاهش کلسترول LDL و حمایت از سطح کلسترول کل سالم کمک کند.