پرتاب چاقو زنجان جیبی به کامیون باعث تصادف زنجیره ای شد

چاقو زنجان جیبی سنتی ژاپنی وجود دارند که عمدتاً تک اریب هستند، از فولاد کربنی ساخته شده و توسط سرآشپزهای حرفه ای رستوران استفاده می شود و سپس چاقوهایی هستند.

که در اینجا در مورد آنها صحبت خواهم کرد:چاقوهای ژاپنی سبک اینها دارای دولایه هستند، از موادی ساخته شده اند که نگهداری آنها ساده تر و همه کاره است.

بسیاری از آنها لبه نامتقارن دارند که به وضوح کمک می کند. دو شکل رایج در ایالات متحده گیوتو و چاقوی سانتوکو کوتاهتر است.

اگر به تیزی و دقت اهمیت می دهید و اغلب ساعت ها صرف بریدن و بریدن می کنید، ممکن است به سمت یک چاقوی سبک ژاپنی جذب شوید.

در مقایسه با چاقوهای غربی، تیغه‌ها نازک، فوق‌العاده تیز و سخت هستند، به این معنی که لبه‌های خود را برای مدت طولانی‌تری نگه می‌دارند آنها در برش دقیق عالی هستند.

سختی آنها همچنین باعث شکننده شدن آنها می شود، به این معنی که در صورت استفاده نادرست بیشتر مستعد خراشیده شدن یا پارگی هستند. و از آنجایی که لبه های آنها می تواند نامتقارن باشد، این چاقوها می توانند کمی ظرافت بیشتری داشته باشند تا خوب تیز شوند.

انتخاب بین چاقوهای ژاپنی و غربی همیشه آنقدر بریده و خشک نیست، اگر بخواهید، اما این یک چیز خوب است: بسیاری از چاقوهای عالی مرز بین دسته ها را محو می کنند تیز مانند ژاپنی، بادوام مانند وسترن.

همانطور که جوآنا روزنبرگ از زویلینگ به من گفت، ظهور فولاد با کیفیت بالاتر، روکش بهتر و عملیات حرارتی نوآورانه به این معنی است که سازندگان چاقو می توانند چاقوهای تیزتری تولید کنند.

که دوام بیشتری داشته باشند و مدت طولانی تری تیز بمانند چاقوهای خوب آلمانی تیزتر و چاقوهای خوب ژاپنی با دوام بیشتری بیرون می آیند، اما هنوز در وسط قرار نگرفته اند.

ساده‌ترین راه برای تصمیم‌گیری اینکه چه چیزی را ترجیح می‌دهید این است که به فروشگاهی بروید که در آن به شما اجازه می‌دهند چندین چاقوی مختلف را در دست بگیرید تا ببینید کدام یک در دست شما بهترین احساس را دارد.

بهترین چاقوی سرآشپز ممکن است وجود نداشته باشد، اما بهترین چاقوی سرآشپز برای شما جایی است شما فقط باید آن را پیدا کنید.

برای کمک به راهنمایی شما در جهت درست، من از سردبیران در مورد چاقوهای سرآشپز مورد علاقه آنها برای استفاده در خانه و آشپزخانه آزمایشی نظرسنجی کردم. انتخاب های برتر ما را در زیر ببینید.