پالت پلاستیکی سردخانه که برای انسان های نخستین ساخته شده بود

پالت پلاستیکی سردخانه برای هر کسب و کاری که محصولات را ارسال می کند ضروری است. آنها اطمینان حاصل می کنند که محصولات شما با خیال راحت به مقصد می رسند، حمل و نقل را آسان تر می کنند و نیاز به سایر مواد بسته بندی را کاهش می دهند.

مهم است که با انتخاب پالت مناسب شروع کنید. در گذشته، پالت های چوبی انتخاب پیش فرض برای اکثر مشاغل بود. با این حال، پالت ها اکنون از طیف وسیعی از مواد از جمله پلاستیک، فلز و حتی مقوا ساخته می شوند. پالت‌های پلاستیکی سریع‌ترین رشد را دارند، معمولاً به فروش می‌رسند و جایگزین چوب می‌شوند.

اگر قصد دارید به پالت های پلاستیکی تغییر دهید، بهترین نمونه ها و اطلاعاتی که چرا انتخاب خوبی است را به شما ارائه خواهیم داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پالت های پلاستیکی در مقابل پالت های چوبی برای کسب و کار خود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

پالت های چوبی معمولاً دارای یک تخته بالا و پایین هستند که توسط سه رانر در کنار هم قرار می گیرند. اکثر پالت‌های چوبی از الوارهای عرشه ساخته شده‌اند که با پیچ یا میخ بسته می‌شوند. برخی از پالت های چوبی به جای نوارهای تخته عرشه در بالا دارای پانل هایی هستند.

انواع مختلفی از پالت های چوبی وجود دارد. پالت ها می توانند دو یا چهار نقطه ورودی لیفتراک داشته باشند. آنها همچنین ممکن است دارای عرشه کامل در بالا، پایین یا هر دو بالا و پایین باشند.

در اینجا برخی از مزایا و معایب استفاده از پالت چوبی آورده شده است:

پالت های چوبی رایج ترین نوع پالت مورد استفاده هستند و برای اکثر حمل و نقل های خارجی نیز همین گونه باقی خواهند ماند.

با این حال، استفاده از چوب برای ساخت پالت‌ها معایبی دارد. چوب اغلب سنگین است و به راحتی می شکند. این بدان معناست که پالت ها باید به طور مرتب تعویض شوند. چوب نیز یک ماده سخت برای تمیز کردن است.

علاوه بر این، خطر آلودگی پالت های چوبی به این معنی است که آنها برای حمل غذا ایده آل نیستند. هنگامی که چوب خیس می شود، به محل رشد باکتری ها تبدیل می شود که می توانند به غذا و سایر مواد حساس منتقل شوند. تمیز کردن این پالت ها معمولاً به معنای بخور دادن آنها است.