وجود چرم مصنوعی حصیری در کف اقیانوس اطلس

چرم مصنوعی حصیری خالص آنیلین، که گاهی اوقات چرم آنیلین، چرم نهایی آنیلین یا چرم انتخابی درجه یک نیز نامیده می شود، محصولی است که دارای یک پوشش محافظ شفاف است اما هیچ پوشش سطحی رنگدانه ای اعمال شده (فینیش) ندارد.

این با کیفیت ترین و گران ترین چرم است. از پوست هایی ساخته می شود که دارای حداقل نشانه های طبیعی هستند که نیازی به اصلاح دانه ای، برجسته کاری یا پوشش دهی با رنگدانه ندارند.

خصوصیات طبیعی پوست نمایان می شود و سطح آن نرم و لطیف است. تغییرات رنگی متوسط طبیعی است و این چرم های بدون رنگدانه با افزایش سن پتینه ای غنی ایجاد می کنند. فقط درصد کمی از پوست به اندازه کافی خوب است که به چرم آنیلین خالص تبدیل شود.

دکتر پیتر مارینو توضیح می‌دهد که «از آنجایی که بیشتر مصرف‌کنندگان «لکه‌های» چرم را نمی‌بخشند، پوست‌های بسیار کمی، به طور نسبی، دارای آنیلین هستند (آنیلین خالص).

چنین پرداخت هایی کاملاً واضح است. به قیاس، روکش آنیلین همان چیزی است که لاک‌ها و لکه‌های شفاف برای چوب هستند. اما در حالی که دانه های چوب با سمباده زدن برای از بین بردن خراش ها و فرورفتگی ها از بین نمی روند، دانه های چرم محو می شوند.

دلیلش واضح است. دانه های چوب در سراسر. در پوست، آنها نمی کنند. بنابراین، در حالی که لاک‌ها و لکه‌های شفاف از روکش‌های معمول چوب هستند، عکس این موضوع در مورد چرم صادق است.

emi-Aniline: چرم نیمه آنیلین (آنیلین بعلاوه چرم) آنطور که برخی معتقدند رنگ آنیلین کمتری در ساخت آن به کار رفته است نسبت به چرم که به سادگی توصیف می شود.

به عنوان چرم آنیلین، چرم آنیلین خالص یا تکمیل شده آنیلین. اصطلاح چرم نیمه آنیلین به چرم تمام دانه ای که فقط حاوی مقدار کمی پوشش سطحی (فینیش) است، توصیف می کند.

محصولی درجه یک که به بیشتر خصوصیات طبیعی چرم اجازه می دهد خود را نشان دهد. بنابراین، گمراه کننده است که یک چرم به شدت روکش شده یا محافظت شده را به عنوان رنگ آمیزی نیمه آنیلین توصیف کنیم.