لوله پلیمر 20 برای عضله سازی استفاده می شود

اگر لوله پلیمر 20 دارای انتهای خاص یا انتهای ساده نباشند ، آداپتورها آنها را به صورت مرد یا زن در هر مورد نیاز دارند. پذیرندگان به طور کلی برای لوله های مس و پی وی سی استفاده می شوند. آداپتورهای نر حاوی نخ های نر هستند و آداپتورهای زن حاوی موضوعات زن هستند. یک انتهای آداپتور ساده است که چسبیده یا جوش داده می شود یا به انتهای لوله ساده لحیم می شود

پلاگین جزء مؤلفه لوله کشی است که به طور کلی برای بستن لوله در هنگام بازرسی و تعمیرات استفاده می شود. پلاگین به طور کلی حاوی موضوعات نر است.

CAP نوعی اتصالات لوله است که عملکرد آن با پلاگین است اما تنها تفاوت آن در این است که پلاگین حاوی نخ های نر است و درپوش حاوی نخ های ماده است که پیچ هایی روی نخ نر لوله است. اینها در مواد مختلفی مانند لاستیک ، مس ، فولاد ، پلاستیک و غیره موجود است.

دریچه ها اجزای سیستم لوله کشی هستند که برای متوقف کردن یا تنظیم جریان سیال در مسیر آن استفاده می شود. انواع مختلف دریچه ها بسته به برنامه های کاربردی آنها در دسترس هستند.

برخی از انواع مهم دریچه ها و برنامه های کاربردی آن در زیر ذکر شده است دریچه دروازه ، شیر پلاگین و دریچه توپ – فقط برای جداسازی استفاده می شود
دریچه گلوب برای لرزش استفاده می شود.

شیر را بررسی کنید برای جلوگیری از جریان معکوس استفاده می شود شیر پروانه برای انزوا و همچنین لرزش استفاده می شود دریچه دیافراگم برای انزوا و همچنین لرزش استفاده می شود.

ز اتصال برای اتصال لوله های همان قطر استفاده می شود. در صورت شکسته شدن لوله یا نشت ، جفت شدن نیز مفید است. به طور کلی دو نوع اتصال وجود دارد. کوپلینگ فشرده سازی و اتصال لغزش.

اتصال فشرده سازی اتصال به طور منظم است که بین دو لوله به هم وصل می شود و با ترتیب واشرها یا مهر و موم های لاستیکی از هر دو طرف از نشت جلوگیری می کند ، در غیر این صورت چسب ارائه می شود.