لوله فلزی مشهد باعث مرگ دانش آموزان یک مدرسه شد

لوله فلزی مشهد مطابق با DSTU B V.2.7-73 تولید می شوند. با لوله های تامین آب، وضعیت پیچیده تر است. در اوکراین، هیچ استاندارد مدرنی برای لوله های تحت فشار ساخته شده از فلزی برای تامین آب سرد وجود ندارد (GOST 18599-83 هنوز در حال اجرا است، که مدت هاست منسوخ شده است).

بنابراین، اگر یک تامین کننده لوله آب ساخته شده از فلز را ارائه می دهد (و با توجه به اینکه PE 63 عملاً به اوکراین وارد نمی شود، بعید است که کلاس دیگری از مواد اولیه به شما پیشنهاد شود)، از استانداردهای این لوله بپرسید. ساخته شده است به

با توجه به اینکه این شرایط فنی متعلق به سازمان هایی است که آنها را توسعه داده اند، بپرسید که آیا تامین کننده (تولید کننده) قراردادی به روز برای استفاده از این مشخصات دارد؟ در غیر این صورت ممکن است در آینده سوالاتی در مورد صلاحیت استفاده از لوله تولید شده بر اساس این مشخصات مطرح شود.

لوله

شرکت های فردی، با دور زدن رویه ایجاد شده، استاندارد بین المللی GOST 18599-2001 را برای تولید اعمال می کنند. یادآوری می کنیم که در اوکراین کار نمی کند و بنابراین استفاده از آن غیرقانونی است.

از تامین کننده در مورد در دسترس بودن مجوزهای لازم از کارخانه تولید کننده سوال کنید:

– مصوبه کمیسیون صلاحیت بین بخشی در مورد پذیرش نتایج کار در مورد قرار دادن لوله گاز به تولید انبوه (شایان ذکر است که به بندهای 2 و 4 نتیجه گیری این قانون توجه ویژه ای شود که می گوید کدام لوله از کدام قطر و که پلی اتیلن از آن برای تولید انبوه توسط این کارخانه مجاز است) ;

– گواهی انطباق به روز برای محصولات (رویه صدور گواهینامه اختیاری است، اما اگر سازنده به نام خود اهمیت دهد، آن را تصویب می کند).