قیمت صادراتی خلال بادام درختی اعلا

قیمت صادراتی خلال بادام درختی اعلا در بازار های ایران با کمترین تغییرات مواجه بوده است. به علت آنکه این محصول در ایران پرورش داده می شود و در داخل کشور خلال آن تولید می گردد.
بادام های درختی در دو نوع شیرین و تلخ وجود دارد. هر کدام دارای خواص خودشان هستند. به دلیل قیمت بالای آن برای کسانی که سطح درآمد پایین تری دارند، بادام های درختی را تبدیل به خلال می کنند و به فروش می رسانند. متاسفانه در برخی تولیدی ها برای سود بیشتر از خلال بادام زمینی به جای خلال بادام درختی استفاده می کنند که البته هر دو خواص بسیاری دارند.

برخی خواص بادام درختی

بادام آسیاب شده با ترکیب سرکه برای درد سر مفید است. برای تقویت چشم مناسب در صورتی که دور چشم مالیده شود. برای پاک کردن کبد و طحال همراه با عسل مصرف می شود. همچنین همین ترکیب برای قلنج بسیار کارآمد است. بادام درختی به همراه شیره انگور برای مشکلات کلیوی سودمند است. برای از بین بردن لکه پوست استفاده از ترکیب بادام درختی و سرکه توصیه می شود. برای خارش پوست مناسب است.

قیمت خلال بادام درختی

خلال بادام درختی اعلا در بسته بندی شکیل و در اندازه های مختلف تولید می شود و به صورت عمده برای فروش در سایت قرار می گیرد. قیمت محصولات ما بسیار پایین بوده آن هم به دلیل آنکه از خود تولید کننده و بدون واسطه خرید می کنید.

صادرات خلال بادام درختی

صادرات این کالا هم از آیتم های فروش محصوب می شود. با توجه به مرغوبیت خلال های بادام درختی تولیدی و قیمت مقرون به صرفه آن صادر کردن این محصول را ممکن ساخته است. تجارت در این کالا سودی چند منظوره دارد. سود برای تولید کننده، توزیع کننده و خریدار همه نفع خواهند برد.
منبع: بادام ایرانی