قیمت انواع خلال بادام زعفرانی

چرا قیمت خلال بادام زعفرانی در بازار بیشتر از نوع معمولی آن است؟ آیا به منظور فرآوری این محصول هزینه های بیشتری باید توسط تولید کننده در نظر گرفته شود؟
در زمینه تولید خلال بادام سلیقه های مختلفی را می توان دخیل کرد. از همین رو انواع آن با کیفیت ها و افزودنی های مختلفی در بازار وجود دارد. یکی از انواع مدل هایی که خلال بادام به بازار عرضه می شود، زعفرانی است. بکار بردن زعفران در روند فرآوری خلال بادام توانسته کمک زیادی انتخاب مصرف کننده ها کرده و توجه زیادی از آنها جلب می کند.
خلال بادام زغفرانی بیشتر برای تزیین برنج، شله زرد، حلوا و … استفاده می شود که به دلیل خوش طعم بودن آن می تواند مزه بهترین به آنها دهد.

قیمت خلال بادام زعفرانی

طبیعتا وقتی زعفران برای فراوری خلال بادام بکار می رود، تاثیر محسوس بر روی قیمت می گذارد. زیرا زعفران یکی از مواد اولیه گران قیمت بوده و تولید کننده ها برای آن هزینه زیادی صرف می کنند لذا وقتی در بازار خلال بادام زعفرانی عرضه می شود، قیمت بیشتری داشته و خریداران باید هزینه بیشتری صرف کنند.
طبیعتا کیفیت کار تولید کنندگان نیز می تواند خلال بادام زعفرانی را بهتر تولید کرده و بر روی جلب توجه مشتریان اثرگذاری بیشتری داشته باشد. هر چقدر از مواد اولیه با کیفیت تری استفاده شود، می توان خلال بادام بهتری به بازار عرضه داشت.

خلال بادام زعفرانی

صادرات خلال بادام زعفرانی

با توجه به این که خلال بادام زعفرانی یکی از بهترین فراوری های ایرانی بشمار می رود و در دیگر کشورها کمتر بر روی تولید آن تمرکز شده است، فروش بسیار خوبی را می توان به این کشورها داشت. از همین رو در زمینه صادرات انواع خلال بادام، نوع زعفرانی آن نیز مطرح بوده و به کشورهای مختلفی از دنیا عرضه می شود.
منبع: بادام ایرانی