غول پیکر ترین پودر لباسشویی آ ب ث که می تواند چن نسل از آن استفاده کنند

اکثر ماشین‌های لباسشویی مدرن دارای چرخه «شستشوی دستی» یا «ظریف» هستند که می‌توان از آن برای شستن لباس‌هایی استفاده کرد که مناسب‌تر برای شستشوی دستی هستند.

این چرخه ها باید یک پودر لباسشویی آ ب ث ملایم را تکرار کنندخیساندن در آب سرد و غلتیدن سبک قرار دادن لباس در یک کیسه توری نیز به کاهش آسیب کمک می کند.

با این حال، این بستگی به لباس و دستورالعمل های مراقبت از آن دارد. هنگامی که برچسب مراقبت به وضوح “فقط شستشوی دستی” یا “فقط خشکشویی” را نشان می دهد، استفاده از ماشین لباسشویی خطرناک خواهد بود. هم زدن و اصطکاک در برابر سایر اقلام و درام می تواند به وسایل سست آسیب برساند.

تولیدکنندگان لباس به طور کلی تمیز کردن بهینه را بیان می کنند، بنابراین از حواس لباسشویی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، از شستن مواد با ماشین لباسشویی مانند ابریشم و ترمه یا لباس های بسیار تزیین شده خودداری کنید، اما پشم باید برای چرخه شستشوی دستی مناسب باشد.

بهتر است پنبه را در چرخه سرد، با حداقل هم زدن و با وسایل رنگی مشابه بشویید.

اگرچه پنبه همه کاره است، اما تمایل به جمع شدن دارد، بنابراین از دمای بسیار داغ در هنگام شستشو و خشک کردن خودداری کنید. استفاده از چرخه آب سرد همچنین از محو شدن یا خونریزی روی لباس های دیگر جلوگیری می کند.

دستگاه را هم زیاد بار نکنید. موارد بیشتر، یعنی اصطکاک بیشتر و اصطکاک بیشتر به معنای آسیب بیشتر به الیاف است.

بستگی به مواد دارد. کفش های نساجی ساخته شده از بوم، پنبه، نایلون و پلی استر را می توان از طریق ماشین لباسشویی قرار داد. اما چرم، جیر، ابریشم و پارچه های تزئین شده باید به خوبی دور نگه داشته شوند. آب می تواند به مواد آسیب برساند، بنابراین بهتر است از محصولات تمیز کننده تخصصی برای مرتب کردن آنها استفاده کنید.

همیشه برچسب مراقبت روی کفش خود را بررسی کنید تا بهترین روش تمیز کردن را پیدا کنید.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که صرف نظر از پارچه، استفاده از ماشین لباسشویی برای تمیز کردن کفش شما طول عمر آن را کاهش می دهد. گرما، آب و مواد شوینده گاهی اوقات می توانند روی مواد و چسبندگی اثر بگذارند.