ظروف استیل آشپزخانه که موجب مرگ اعضای خانه شد

ظروف غذاخوری. مقدار کافی ظروف، کارد و چنگال و کتانی که در نظم کامل نگهداری شوند، تضمین خوبی برای عملکرد کارآمد رستوران است.

ظروف استیل آشپزخانه یک رستوران باید بهداشتی، بادوام، در مجموعه کامل باشد. رستوران ها، به عنوان شرکت های درجه یک، باید فقط ظروف چینی داشته باشند.

ظروف استیل باکیفیت ترین ظروف هستند که از نظر سبکی، ظرافت طرح و نقش، استحکام قابل توجه متمایز می شوند و دارای خرده ای شفاف و سفید برفی هستند.

هنگامی که به آرامی به لبه یک تکه چینی زده می شود، صدایی متمایز و پایدار تولید می کند. ظروف مورد استفاده در رستوران از نظر خصوصیات تزئینی باید با سبک کلی طراحی داخلی سالن رستوران مطابقت داشته باشد و به آن شخصیت فردی ببخشد، بنابراین در رستوران ها باید از ظروف مارک دار با نام تجاری یا نشان استفاده شود.

ظروف

. ظروف رستوران در کارخانه های چینی بر اساس سفارش فردی شرکت ساخته می شود. برای چیدمان بهتر میز، پیشنهاد می‌شود ست‌های تا 40 اقلام تولید شده در کارخانه‌های چینی با در نظر گرفتن طراحی آن و غیره با سفارش خاص در انبار موجود باشد.

هنرمندان، دکوراتورها، معمارانی که روی طراحی داخلی قسمت فروش رستوران کار می کردند، در توسعه طرح هایی برای ظروف خدماتی مشارکت دارند.

کارد و چنگال مورد استفاده در رستوران ها می تواند از جنس استیل یا فولاد ضد زنگ باشد. در رستوران های بالاترین رده و دستگاه های “لوکس” کوپرونیکل در ترتیب دادن ضیافت ها و شب های جشن استفاده می شود.

کوپرونیکل یک آلیاژ مس نیکل ضد خوردگی پایدار است که با نقره 0.3 میلی متر پوشانده شده است. هنگامی که برای ساخت ظروف و وسایل آشپزی استفاده می شود، حاوی 18-20٪ نیکل و 80٪ مس است.

کارد و چنگال و ظروف کوپرونیکل ظاهر خوبی دارند و به تزئین میز کمک می کنند. همه کارد و چنگال ها به دو دسته اصلی (مصرف فردی) که با آن غذا می خورند و کمکی (استفاده جمعی) تقسیم می شوند که با کمک آنها ظروف را از یک ظرف معمولی (کاسه سالاد، ظرف، گلدان و غیره) برش می دهند، می چینند یا جابجا می کنند. ) در بشقاب های بازدید کننده.