صادرات عمده خلال بادام درجه یک به روسیه

خلال بادام جزء یکی از محصولات صادراتی است که با یک جنسیت اصل و بسته بندی درجه یک به صورت عمده به روسیه ارسال شده و با قیمت مناسب خرید و فروش می شود
خلال بادام و خلال پسته یکی از محولات مهمی در صادرات هستند. خلال بادام دارای قیمت مناسب می باشند و این امر نیز باعث شده است تا این محصول به صورت های ویژه ای صادر شود. خلال بادام و خلال پسته جزء یکی از محصولات کاملا ویژه و مناسبی هستند که امروزه در تزیین بیشتر غذاها مورد است اکثریت افراد قرار می گیرند.

کاربرد خلال بادام

خلال بادام دارای کاربرد های زیادی می باشد. خلال بادام بر روی شعلع زرد برای زیبایی قرار می گیرد. از خلال بادام برای تزئین خرماهایی که سر مزار برده می شود استفاده می کنند. بر روی اکثریت حلوا ها از خلال بادام و پسته استفاده می کنند.
خلال های بادام و بسته در بسته بندی های وکیومی که دارای کلیه ماژل هایی برای نگه داری این محصول هستند قرار می گیرند و به صورت عمده و با یک قیمت ویژه و مناسب به کشورهایی اعم از روسیه صادر می شود.
بیشتر کارگاه های نقل پزی و شیرینی پزی از خلال پسته و بادام به صورت های عمده و ویژه بیشترین استفاده را می نمایند. دیگر مصرف کننده هایی که از خلال پسته و بادام استفاده می کنند و این محصول را به صورت عمده خریداری و مصرف می نمایند مکان هایی مانند رستوران ها و دیگر مکان ها می باشد.
یکی از خورشت های سنتی و خوشمزه که در شهر کرمانشاه تولید می شود خورشت بادام می باشد که از محصول خلال بادام در آن به میزان لازم استفاده می شود. از خلال بادام برای تزئین برنج نیز می شود استفاده کرد.
منبع: بادام ایرانی