شکلات لینت شیری دندان شما را می درخشاند

یادگیری طعم و مزه اولین قدم برای درک شکلات خوب است وقتی پتانسیل طعم آن را کشف کردید، همیشه می خواهید در مورد سازندگان، مکان های خرید و نحوه مقایسه آن با شکلات لینت شیری صنعتی بیشتر بدانید.

سپس کنجکاوی شما برانگیخته می شود و می خواهید در مورد انواع، کشاورزان و اکوسیستم های استوایی که به آنها وابسته هستند بیاموزید. این جایی است که ممکن است دچار مشکل شوید زیرا قدردانی از شکلات خوب هنوز در ابتدای راه است.

شما اعتبار نام یک کشور را ندارید که شما را راهنمایی کند استانداردهای بین المللی در حال پیشرفت هستند بنابراین، به دست آوردن درک درستی از ساختار و شیوه های صنعت گام بعدی در آموزش شکلات شما است.

طعم، شفافیت و مهارت سنگ بنای آموزش شکلات است طعم و مزه حسی، علم شکلات، توسعه طعم و شناسایی، اثرات terroir بر طعم، مواد تشکیل دهنده و کیمیاگری شکلات.

خاستگاه، ترور و انواع، زندگی کشاورزان، اکوسیستم های استوایی و ساختارهای مختلف تجاری سازندگان، سبک ها، روش های تولید، بسته بندی و بازاریابی.

تاریخ شکلات، البته، موضوعی است که در درون و بیرون از این مضامین کلیدی وجود دارد.

سازمان‌های رسمی آموزش شکلات وجود دارد: مؤسسه بین‌المللی طعم‌دهنده کاکائو و شکلات مستقر در اروپا و مؤسسه فاین کاکائو و شکلات مستقر در ایالات متحده (FCCI) هر دو برنامه‌های آموزشی ارائه می‌دهند.

اطلاعات تماس هر دو را در صفحه منابع پیدا خواهید کرد. سپس کسانی از ما هستند که اشتیاق خود به شکلات و تحصیل را به یک حرفه تبدیل کرده ایم.

نقش مؤسسات آموزشی و مربیان مستقل و من خرده‌فروشان متخصص را نیز در این دسته قرار می‌دهم این است که شما را با میله‌ها، ابزارها و افرادی آشنا کنند که به شما کمک می‌کنند.

مهارت‌های چشایی خود را تقویت کنید، تجربه چشایی خود را بیان کنید، در انتخاب بارها پیمایش کنید و کیفیت را خودتان قضاوت کنید پیوندهای سازمان ها و افراد را در آن پیدا خواهید کرد.