سرکه سفید در بازار به صورت رایگان به مردم داده می شد

سرکه سفید در بازار همچنین ممکن است اثرات مثبتی بر سلامتی داشته باشد که بسیار فراتر از افزودن طعم به دستور العمل های مورد علاقه شما است.

هزاران سال است که از سرکه در پزشکی استفاده می شود. بیشتر تحقیقات مدرن در مورد فواید سلامتی آن بر روی جزء اسید استیک سرکه تمرکز دارد.

از آنجایی که بسیاری از انواع سرکه حاوی اسید استیک هستند، فواید بالقوه برای سلامتی لزوما منحصر به سرکه سفید نیست.

برخی از فواید سلامتی احتمالی سرکه عبارتند از:

کنترل قند خون: برخی از مطالعات انسانی نشان داده اند که مصرف سرکه ممکن است سطح قند خون و انسولین را بعد از غذا کاهش دهد.

مدیریت وزن: برخی مطالعات نشان می دهد که مصرف سرکه ممکن است با کاهش سرعت تخلیه معده، سیری را افزایش دهد و احتمالاً منجر به کاهش دریافت کالری و متعاقب آن کاهش وزن شود.

کاهش کلسترول: مطالعات حیوانی کاهش کلسترول را در موش هایی که سرکه دریافت کردند نشان داده است. در نهایت، تحقیقات بیشتری برای تعیین رابطه علت و معلولی بین سرکه و کلسترول مورد نیاز است.

ضد میکروبی: به دلیل خواص ضد میکروبی، سرکه ممکن است برای درمان بیماری های جسمی از جمله قارچ ناخن، زگیل و عفونت گوش مفید باشد. همچنین یک درمان موضعی موثر برای عفونت ها و سوختگی های پوستی است.

کاربردهای فراوان آشپزی ممکن برای سرکه سفید، فروش آن را به عنوان یک غذای اصلی آشپزخانه آسان کرده است.

این سرکه دارای طعم قوی تر و تا حدودی تندتر از سایر انواع سرکه قابل نوشیدن است، بنابراین احتمالاً نمی خواهید آن را به تنهایی بنوشید. با این حال، می تواند یک ماده بسیار کاربردی باشد که به عنوان بخشی از یک دستور غذا در دسترس باشد.

سرکه نارگیل ممکن است به کاهش سطح قند خون و محافظت در برابر دیابت نوع 2 کمک کند درست مانند سرکه سیب، سرکه نارگیل حاوی اسید استیک است – ترکیب فعال اصلی در سرکه.