سرویس غذاخوری چینی تقدیس ملکه انگلستان در موزه لوور نگهداری می شود

در حالی که ممکن است ظریف به نظر برسند، سرویس غذاخوری چینی تقدیس که با مشارکت ساخته شده‌اند، کاملاً با خاک طبیعی کره ساخته شده‌اند و علیرغم سبک بودن، احساس ناهمواری می‌کنند.

ما در گذشته در مورد ظروف پخت و پز و تخته های برش مواد واکس شده بودیم و خوشحالیم که گزارش دهیم ظروف این شرکت بیش از حد انتظارات را برآورده می کنند.

یکی دیگر از برندهای روی میز ظروف آشپزی، Made In، در حال آماده شدن برای تسلط بر غذا است. این بشقاب که در چهار نفره موجود است، ساخت انگلستان و ایتالیا است و با کیفیت رستوران طراحی شده است.

در واقع، این برند در صورتی که مطابق با خواسته های شما در زمان شام نباشد، یک سال ضمانت بدون تراشه ارائه می دهد.

ظروف شیشه ای یکپارچهسازی با سیستمعامل به شکلی بزرگ بازگشته اند. Mosser از سال 1970 در کمبریج، اوهایو، قطعات شیشه‌ای رنگی خود را تولید می‌کند، اما برای اکثر ما، ظاهر کاملاً تازه است. یک ست چهار کاسه کم عمق متوسط و یک ست چهار بشقاب از 110 دلار شروع می شود.

این ست با یک چیدمان کامل برای چهار نفر ارائه می شود: بشقاب شام، بشقاب دسر، کاسه و کاسه میوه. لبه عجیب و کمی موج دار این قطعات به میز شما شخصیتی می بخشد.

مکان ما به خاطر پالت های رنگی جسورانه و طرح های مد روز و مینیمالیستی شناخته شده است. اکنون می‌توانید یک مجموعه کامل مطابق با یک حرکت دریافت کنید.

ست شام 4 نفره شامل تابه نچسب اصلی، لیوان، بشقاب و کاسه است اگر در انتخاب رنگ گیر کرده اید، آبی روشن را برای تکان فوری انرژی در فضای شما توصیه می کنیم.

هر قطعه در ست ظروف غذاخوری لونا به لطف فرآیند لعاب واکنشی که به بشقاب ها و کاسه ها با تغییر نور جلوه ای کریستالی می دهد کمی متفاوت است. شما این انتخاب را دارید که بشقاب، کاسه و لیوان جداگانه یا یک مجموعه کامل برای چهار نفر بخرید.