سرامیک درجه 3 اصفهان بهترین طراحی در تابلو نقاشی

انتخاب سرامیک درجه 3 اصفهان در حمام دارای همان ملاحظاتی است که همان گزینه را برای آشپزخانه ها مناسب تر می کند: مقاومت در برابر رطوبت و سهولت تمیز کردن و نگهداری.

در این قسمت از خانه، مقاومت در برابر آب ضروری است، بنابراین گزینه های سرامیکی، یعنی کاشی چینی، که در آن جذب آب عملاً وجود ندارد، بهترین انتخاب را ایجاد می کند.

این مشخصه ای است که همیشه باید مورد توجه قرار گیرد، به خصوص در این مناطق، زیرا مواد دیگری مانند وینیل ها که با وجود اینکه آب را جذب نمی کنند، مستعد ترک های ریز هستند که ممکن است آب از طریق آن به زیرسازه نفوذ کند. ، که منجر به تجمع قارچ و کپک می شود.

گزینه های زیادی در بازار وجود دارد، از سبک های کلاسیک، بازتولید سنگ طبیعی، راه حل های شهری تر مانند ظاهر سیمانی، استفاده از رنگ ها، همراه با کارایی اندازه ها و جنبه های زیبایی و تزئینی آنها.

مانند فضاهایی که آشپزخانه ها با فضاهای نشیمن تعامل دارند، ادغام حمام ها در فضاهای اتاق خواب بسیار رایج است از آنجایی که این مناطق معمولاً مناطق کوچکی هستند، یک روش برای طراحی فضای بزرگتر استفاده از انتخاب یک طبقه در هر دو منطقه است.

کاشی کف چینی با ظاهری چوبی یک انتخاب عالی است زیرا راحتی پوشش چوب را با استحکام سرامیک ترکیب می کند در سه مثال زیر پیشنهاداتی از انواع تکرار سنگ در سرامیک و ایجاد فضاهای زیبا، آرامش بخش و هماهنگ ارائه می کنیم.

یکی دیگر از نمونه‌های کمتر کلاسیک و معاصر، استفاده از کاشی‌های سرامیکی است که ظاهر بتونی را بازتولید می‌کنند.

مجموعه Concrete نمونه ای از این است. علاوه بر جنبه های مدرن و کاربردی، یک عنصر تزئینی با استفاده از کاشی تزئینی روی زمین ارائه می دهد که می تواند به عنوان قسمت برجسته دیوار نیز استفاده شود نتیجه نهایی، فضایی شاد و مدرن، پر از نور و شخصیت است.