ساعت رومانسون اصل مردانه کریستین که در زمین فوتبال شکست

ساعت رومانسون اصل مردانه معمولاً با گوشی هوشمند کاربر ادغام می شوند. بسیاری از همان ویژگی ها و برنامه های موجود در تلفن در ساعت موجود است و می تواند با آن همگام شود. اپل واچ نیاز دارد که کاربران یک آیفون اپل نیز داشته باشند.

برخی از ساعت های هوشمند دارای ویژگی هایی برای استفاده های خاص هستند. به عنوان مثال، افسران پلیس و آتش نشانان ممکن است از یک برنامه ساعت هوشمند برای دریافت هشدار از اعزام استفاده کنند.

خلبانان در نیروی هوایی ایالات متحده دارای ساعت های هوشمند با ویژگی های ناوبری ماهواره ای ویژه هستند.
تعدادی ساعت هوشمند همه منظوره در بازار وجود دارد که مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهند. نمونه هایی از این موارد عبارتند از:

اپل واچ ساعت هوشمند همه منظوره اپل است ساعت‌های Wear OS از چندین فروشنده در دسترس هستند که ساعت‌ها را با استفاده از سیستم عامل Wear Google طراحی و می‌فروشند.

ساعت های تایزن از ساعت هوشمند اختصاصی سامسونگ استفاده می کنند همچنین چندین گزینه ساعت هوشمند برای استفاده های خاص موجود است، مانند موارد زیر:

پیاده روی و کوهنوردی. این ساعت ها برای دوام طراحی شده اند و برای مقاومت در برابر قطرات، گرد و غبار و آب ساخته شده اند. آنها همچنین علائم حیاتی اولیه را جمع آوری می کنند و می توانند آب و هوا را پیش بینی کنند.

این ساعت های ضد آب شاخص های مهمی مانند عمق، زمان باقی مانده و دما را در اختیار غواصان قرار می دهند این ساعت‌ها که برای خلبان‌ها بهینه شده‌اند، دارای دفترچه ثبت گزارش، نقشه‌های مجهز به GPS و ردیابی آب و هوا هستند.

ساعت های بریل به کاربران کم بینا امکان می دهد زمان را تشخیص دهند و اعلان ها را دریافت کنند.

یک ساعت هوشمند همه منظوره با 1 گیگابایت حافظه دسترسی تصادفی و خواب، ضربان قلب و ردیابی تناسب اندام است و یک ساعت ردیاب تناسب اندام است که تا عمق 30 متری ضد آب است.