خرید و فروش فله خلال بادام مرغوب

روش تهیه خلال بادام مرغوب چگونه است؟ آیا خرید و فروش خلال بادام به صورت فله و بسته بندی در بازار امکان پذیر است؟
خلال بادام به تراشه حاصل از بادام گفته می شود که شما می تواند خلال بادام زمینی و یا خلال بادام درختی را در بازار مشاهده کنید. به دلیل قیمت مناسب خلال بادام زمینی فروش بیشتری را در بازار برای آن رقم زده ایم و می توان از خلال بادام در تزیین غذا و دسر ها استفاده فراوان کرد و ظاهری فوق العاده زیبا به غذا داد. تهیه خلال بادام در منزل و در صنعت انجام می شود که به تبع برای تولید در حجم بالا باید در کارخانجات با دستگاه های پیشرفته تحت شرایط کاملا استاندارد و بهداشتی اقدام به خلال کردن کرد و به صورت فله و یا در بسته بندی های متفاوت وارد بازار هدف کرد اما برای مصارف کم به راحتی می توان در منزل این کار را انجام داد کافی است مدتی بادام را در آب جوش خیسانده و بعد شروع به پوست گیری کنید.

تولید خلال بادام در صنعت

  • جدا کردن پوسته چوبی
  • جدا کردن پوسته قهوه ای مغز با خیساندن در آب گرم
  • خلال کردن و قرار دادن روی صفحات پهن
  • خشک کردن بادام با خشک کن های صنعتی

البته ناگفته نماند که در گذشته خشک کردن بادام در زیر نور آفتاب انجام می شد اما با پیشرفت علم و تولید دستگاه های جدید باعث افزایش در سرعت خشک کردن محصول شده ایم. به دلیل این که بادام ها کاملا خشک شده اند شرایط رشد و نمو میکروب ها فراهم نیست و می توانیم بادام و خلال آن را برای چند ماه نگهداری کرد. تمام خواص موجود بادام در خلال بادام نیز وجود دارد.

خرید خلال بادام

تازگی بادام و خلال بادام از معیار های مهمی است که خریداران توجه زیادی به آن دارند در نتیجه تولید کنندگان باید دقت زیادی در نحوه کاشت و برداشت داشته باشند تا بتوانند نیاز متقاضیان را رفع کنند و باعث ایجاد اعتماد در خریدار شوند تا بتوانند مشتریان خود را برای همیشه داشته باشند.

منبع: بادام ایرانی