حقایق تاثیر بادمجان در بازار تهران و جوان سازی پوست دست

زنان قرن پنجم چین از رنگ سیاه ساخته شده از بادمجان در بازار تهران برای لکه دار کردن دندان های خود استفاده می کردند.
حال بیایید نگاهی به اطلاعات تغذیه ای بادمجان بیندازیم.

بادمجان سرشار از کلسیم، آهن، منیزیم و چندین ماده مغذی مهم دیگر است که به عملکرد صحیح بدن شما کمک می کند. طبق گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA).

1 فنجان (یا 82 گرم) بادمجان حاوی بادمجان همچنین حاوی ترکیبات پلی فنلی، مواد مغذی گیاهی مانند ناوسینین و اسید کلروژنیک، اسیدهای چرب، اسیدهای آمینه، ویتامین های B6 و E و مواد معدنی است.

درست مانند زغال اخته، بادمجان ها از نظر فنی توت هستند، اما سبزیجات محسوب می شوند. آنها همچنین به عنوان “پادشاه سبزیجات” در هند شناخته می شوند.
گنجاندن بادمجان در رژیم غذایی آسان است. در قسمت های بعدی نحوه تهیه و افزودن آن به رژیم غذایی را مورد بحث قرار داده ایم.یک بشقاب بادمجان پخته ترد ذخیره کنید.

بادمجان ها دارای پوستی صاف و براق و بنفش هستند. طعم کمی تلخ دارند. خیساندن بادمجان در نمک، رطوبت و همچنین ترکیباتی را که به طعم تلخ آن کمک می کند، خارج می کند. همچنین این فرآیند باعث کاهش جذب روغن در حین پخت می شود.

برای بریدن بادمجان همیشه از چاقوی فولادی ضد زنگ استفاده کنید. فولاد کربنی می تواند با مواد مغذی موجود در بادمجان واکنش نشان دهد و سبزی را سیاه کند.
بادمجان را با پوست بخورید تا از تغذیه کامل لذت ببرید.
بادمجان را به اندازه و شکل مورد نیاز برش دهید. مقداری نمک روی آن بپاشید و بگذارید حداقل 30 دقیقه بماند. این امر باعث کاهش میزان آب آن و جذب روغن کمتری در هنگام پخت می شود.
نمک زدن بادمجان ها نیز تا حدودی به کاهش طعم تلخ آن کمک می کند. بعد از نمک زدن بادمجان ها را بشویید. این به حذف نمک اضافی از آنها کمک می کند.