جنازه زنی که آتل دست راست داشت کشف شد

شکستگی استخوان در دست می تواند بسیار دردناک باشد و کوچکترین حرکت می تواند درد را تشدید کند و احتمالاً باعث آسیب بیشتر شود. یک آتل برای حمایت از آسیب شما از جمله استخوان ها، تاندون ها، بافت ها و سایر رباط ها عمل می کند.

دست شکسته را در اسرع وقت پس از آسیب آتل دست راست بزنید، زیرا این کار به بی حرکت ماندن استخوان های شکسته و صاف نگه داشتن استخوان های شکسته تا حد امکان برای بهبود کمک می کند.

آتل ها همچنین می توانند با حفظ ثبات و کاهش تورم به کاهش درد کمک کنند. حتی زمانی که هدف و کاربرد آن ها را فهمیدید، می توانید از اشیاء روزمره آتل های دستی موقت بسازید.

با این حال، شکستگی دست در یک آتل موقت همیشه باید توسط یک متخصص پزشکی در اسرع وقت بررسی شود تا از آسیب های اضافی جلوگیری شود.

شرایط استفاده از اسپلینت را به درستی بدانید. هنگام توصیف کاربرد اسپلینت یا گچ گیری، لازم است اصطلاحات اساسی در مورد جهت گیری و موقعیت مناسب آتل را درک کنید. دو اصطلاح بسیار مهم است:

حرکت خمشی که زاویه بین یک قطعه و بخش نزدیک آن را کاهش می دهد. برای اهداف ساختن آتل برای دست، به این فکر کنید که حرکتی که برای مشت کردن مشت اعمال می شود. ساخت مشت از خم شدن عضلات انگشتان شما استفاده می کند.

یک حرکت صاف کننده که زاویه بین اعضای بدن را افزایش می دهد. شما می توانید این را برعکس خم شدن یا مشت کردن با دست خود در نظر بگیرید. اکستنشن به معنای دور کردن مفاصل از یکدیگر یا باز کردن مفاصل شما از یک مشت بسته است.

به نحوه بی حرکت کردن مفاصل نزدیک محل آسیب فکر کنید. آتل ها باید با ایده آتل زدن مفصل در بالا و همه مفاصل زیر محل آسیب اعمال شوند تا حرکت آزاد آسیب به حداقل برسد و حرکت بافت اطراف محدود شود.