تولید جدید ترین فوتبال دستی بام لند که همه را متحیر کرد

اگر به دنبال فوتبال دستی بام لند هستید، می توانید یک مدل با کیفیت خوب را انتخاب کنید که از حدود 500 دلار شروع می شود. اما اگر پول کمی برای ذخیره دارید، نمونه های چشمگیرتری نیز وجود دارد.

دارای هشت مدل مختلف است که همگی با کناره های شیشه ای کریستالی و سطح بازی ساخته شده اند.

گزینه‌های موجود عبارتند از لهجه‌های گردویی، سخت‌افزار آلومینیومی، یا حتی دستگیره‌های با روکش طلا که همگی برای دقت و زیبایی دست‌ساز شده‌اند.

یک مدل میز قهوه‌خوری کوچک از حدود 7500 دلار شروع می‌شود، در حالی که مدل‌های ایستاده از 10000 دلار شروع می‌شوند و از آنجا به بالا می‌روند.

به اندازه کافی نتوانستم قیمتی برای اکثر مدل ها پیدا کنم و دو میز فوتبال سفارشی در دسترس دارد.

پانل های جانبی فولادی با روکش پودری و بدنه آلومینیومی جامد Foos I حس صنعتی بیشتری به شما می دهد، در حالی که طراحی رترو الهام گرفته از تلویزیون Foos II دارای یک قاب آلومینیومی با سطح بازی فیبر کربن است.

در سال 2008، آئودی دیزاین یک میز فوتبال آلومینیومی ساخت. در ابتدا فقط به عنوان یک کالای تبلیغاتی یکبار تولید می شد، تقاضای مشتری شرکت را متقاعد کرد که 20 عدد از آنها را در سال 2010 برای طرفداران پر نورد تولید کند.

طراح فرانسوی Chloe Ruchon کار غیرممکنی را انجام داده است ترکیبی از سبک ورزشی با صورتی زیبای شاهزاده خانم عروسک بدنام باربی.

این طرح 2009 با 22 عروسک باربی بدون بازو به طور انحصاری در FAO Schwarz فروخته شد و می توان چارلی شین را به عنوان یکی از صاحبان افتخار به حساب آورد.

تنها از مواد با کیفیت بالا مانند فولاد ضد زنگ و شیشه نشکن استفاده می کند تا یک میز زیبا و در عین حال بادوام ایجاد کند که نسل ها دوام می آورد.

بین 50 رنگ مختلف برای لهجه میز و از بین 12 سبک و متریال مختلف برای مردان انتخاب کنید تا به اتاق بازی خود یک مرکز منحصر به فرد ببخشید.