ترشی سیر با رب انار غذای اصلی پلنگ است

در بهترین فرم بودن واقعا می تواند به زمان شما کمک کند و استقامت را افزایش دهد خستگی بعد از تمرین نیز ممکن است با اضافه کردن سیر به رژیم مکمل شما کاهش یابد.

فشار خون بالا را کنترل کنید البته این یکی را بدون پزشک خود امتحان نکنید ترشی سیر با رب انار اما شاید آن را در بحث مطرح کنید سیر ممکن است به اندازه داروهای فشار خون استاندارد در کاهش فشار خون به طور متوسط 10 امتیاز موثر باشد!

پلی سولفیدهای موجود در سیر ممکن است به باز کردن یا گشاد شدن رگ‌های خونی کمک کند، که به فشار خون شما کمک می‌کند زیرا فضای بیشتری برای حرکت دارد.

کاهش التهاب بیماری های عصبی مانند آلزایمر ممکن است در اثر التهاب مزمن مغز ایجاد شوند. ما همین الان با شما در میان گذاشتیم که سیر فشار خون و کلسترول بد خون را کاهش می دهد و هر دو در کاهش التهاب مفید هستند.

سیر همچنین به افزایش آنزیم های آنتی اکسیدانی تولید شده توسط کبد کمک می کند و منجر به کاهش سطح التهاب و همچنین کمک به بافر رادیکال های آزاد در بدن می شود با سیر مغز و قلب خود را سالم و هوشیار نگه دارید.

اگر در کارخانه‌ها یا مکان‌های دیگری کار می‌کنید که در معرض فلزات سنگین مانند سرب هستید یا نگران این هستید که مقدار زیادی در بدنتان وجود دارد، سیر را به وعده‌های غذایی خود اضافه کنید.

سیر به شما در از بین بردن رادیکال های آزاد کمک می کند، سردرد و فشار خون را کاهش می دهد و علائم فلزات سمی را تسکین می دهد. اگر مسمومیت نگرانی شماست، این قطعاً چیزی است که باید به خاطر داشته باشید.

علاوه بر اینکه یک «سیب در روز» ما را سالم نگه می دارد، آیا می دانستید که سیر می تواند علائم سرماخوردگی یا آنفولانزا را در صورت ابتلا به آنها کاهش دهد؟

دوز بالای سیر روزانه می تواند در کاهش تعداد روزهایی که بیماری شما را زمین می زند مفید باشد برخی از افراد حتی دوست دارند چندین بار در روز میخک کامل و پوست کنده بخورند تا علائم را کاهش دهند.