ترشی انبه شیشه ای برای کسانی که مشکل روانی دارند توصیه شده است

راه های زیادی برای تهیه ترشی انبه شیشه ای وجود دارد تا افراد بتوانند روش های مختلفی را آزمایش کنند. ترکیب مناسب چاشنی ها و ادویه ها می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند، همانطور که انتخاب خیار مناسب نیز می تواند تاثیرگذار باشد.

به عنوان مثال، برخی از مردم عاشق ترشی خیارهای کوچک برای تهیه غوره ترش مکزیکی هستند. برخی دیگر ممکن است ترجیح دهند خیارهای بلند را برش دهند و خیارشور درست کنند تا در ساندویچ بریزند.

این دستور العمل ساده یک مکان عالی برای شروع است:

3 تا 4 حبه سیر و ¼ تا ½ فنجان شوید را به شیشه مزون اضافه کنید و 8 تا 12 خیار کوچک را در شیشه قرار دهید، آنها را روی هم قرار دهید تا فاصله بین خیارها به حداقل برسد آب را اضافه کنید تا تمام خیارها کاملاً پوشانده شوند.

آب را از شیشه در یک پیمانه بریزید، سپس به ازای هر فنجان آب ¾ قاشق غذاخوری نمک دریا اضافه کنید. هم بزنید تا نمک حل شود سپس مخلوط را دوباره داخل شیشه بریزید.

شیشه را محکم ببندید و در جایی با دمای ثابت اتاق نگهداری کنید. ترشی ها باید زیر آب بمانند. اگر این کار را نکردند، سبزی دیگری را به بالای آن اضافه کنید تا زیر آب بماند.

اگر ترشی ها زیر آب نمانند کپک می زنند بعد از 3 روز شیشه را به یخچال منتقل کنید. ترشی ها باید آماده مصرف باشند.

افرادی که باردار هستند یا به دلیل شیمی درمانی، داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی یا HIV سیستم ایمنی ضعیفی دارند، نباید ترشی خانگی مصرف کنند.

ترشی های خانگی ممکن است حاوی باکتری های خطرناکی باشند که خطر ابتلا به بیماری را افزایش می دهند. هرکسی که در معرض خطر بیماری قرار دارد باید از ترشی‌های ترشی فقط از یک شرکت معتبر و تحت نظارت استفاده کند.

هیچ غذایی نمی تواند یک بیماری را درمان کند یا مشکلات متعدد سلامتی را اصلاح کند. ترشی یک غذای معجزه آسا نیست. اما برای افرادی که از طعم آن لذت می برند، می توانند مکملی عالی برای یک رژیم غذایی مغذی باشند.

افراد مبتلا به بیماری هایی مانند دیابت، اختلالات متابولیک یا عدم تعادل تغذیه، باید قبل از ایجاد تغییرات قابل توجه در وضعیت خود با پزشک یا متخصص تغذیه صحبت کنند.