با چای اولانگ موهای خود را آمبره کنید

چای اولانگ مانند چای سبز و سیاه از برگ های کاملیا سیننسیس تهیه می شود. اما در حالی که چای سبز و چای سیاه دو نقطه افراطی از طیف تخمیر را نشان می دهند، اولانگ فقط در وسط سرد است سبک و گلدار اما نسبت به چای سبز معطر کمتری دارد.

بر اساس یک بررسی تحقیقاتی، چای اولانگ حاوی اپی گالوکاتچین گالات است EGCG یکی از اجزای فوق ستاره چای سبز است که بسیاری از مزایای آن را به همراه دارد.

بنابراین برای سلامت مغز زودتر جرعه جرعه بنوشید! به من نگو عزیزم! بر اساس بررسی تحقیقاتی و متاآنالیز، چای اولانگ، مانند چای سبز، ممکن است به بهبود کنترل قند خون کمک کند. برخی از مطالعات ارتباط بین چای اولانگ و کاهش سطح قند خون ناشتا را یافته اند.

نوشیدن چای اولانگ می تواند مانند کافئین چربی سوزی را تقویت کند بدون اینکه خواب شما را مختل کند. در واقع، طبق یک مطالعه کوچک، اولانگ ممکن است کمی قوی‌تر از کافئین در کمک به احساس سوختگی باشد.

علاوه بر این، یک مطالعه حیوانی نشان داد که چای اولانگ می تواند کبد چرب را بهبود بخشد، اندازه سلول های چربی را کاهش دهد و وزن بدن و تجمع چربی را در موش های چاق کاهش دهد.

هیچ استخوانی در مورد آن وجود ندارد، نوشیدن اولانگ حتی ممکن است برای اسکلت شبح وار شما مفید باشد. یک مطالعه نشان داد که زنانی که روزانه 1 تا 5 فنجان چای اولانگ می نوشند، تراکم استخوان بسیار بیشتری نسبت به افرادی که چای نمی نوشند، دارند.

بر اساس بررسی تحقیقاتی در سال 2009، چای اولانگ سرشار از ترکیباتی مانند کاتچین و آنتی اکسیدان است که ممکن است نقش کوچکی در پیشگیری از سرطان داشته باشد. اما این به سادگی «چای بنوشید، سرطان نگیرید» نیست و قطعاً تحقیقات بیشتری لازم است.

با توجه به همین نکته، یک مطالعه نشان داد که عصاره چای اولانگ می تواند سلول های سرطانی را از بین ببرد. اما اگر مطالعه را با مقداری نمک انجام دهید مفید خواهد بود. هیچ راهی برای اشباع مستقیم سلول سرطانی درون فردی که چای می‌نوشد وجود ندارد.