با نخ بیلر ابهر می توان پارچه هایی تجزیه نشدنی بافت

امروز در مورد نحوه بارگیری نخ بیلر ابهر در یک بیلر گرد صحبت خواهیم کرد.

شما یونجه خود را برش داده اید و به شکل پنجره های عالی جمع کرده اید. شما آن یونجه را عدل بندی کرده اید، عدل های محکم، متراکم و خوش شکل درست کرده اید.

اکنون نکته مهم در فرآیند عدل بندی این است که آن عدل های کامل را به درستی بسته بندی کنید. مزایا و معایب زیادی برای بررسی همه گزینه های موجود وجود دارد. اینکه کدامیک را انتخاب می کنید بستگی به خود شما دارد و نوع و مدل دستگاه بیل گیر شما بستگی دارد.

اما امروز، ما در مورد نحوه بارگیری ریسمان بیلر صحبت خواهیم کرد. برای این ویدیو، ما از ریسمان پلی پروپیلن در یک بالر گرد John Deere 460M (US CA) استفاده می کنیم.

برای شروع، تسمه های لاستیکی را جدا کرده و چهار توپ ریسمانی را در چهار قفسه قرار دهید. سپس انتهای ریسمان خارجی یک توپ را به انتهای ریسمان داخلی توپ بعدی گره بزنید و به همین ترتیب ادامه دهید تا هر چهار توپ به هم گره بخورند.

نوک ریسمان شماره 1 را بارگیری کنید هنگامی که ریسمان را بار می کنید، از این گره Sheet Bend برای گره زدن انتهای ریسمان به هم استفاده کنید.

قوی است و آنقدر کوچک خواهد بود که ریسمان به هم گره خورده در مراحل بعدی از راهنماهای بازوی ریسمان عبور کند. سپس تسمه های لاستیکی را تعویض کنید تا توپ ها در جای خود محکم شوند.

قرار دادن ریسمان در این بیلر گرد بزرگ به این معنی است که ریسمان به هم گره خورده را در هر طرف بیلر از طریق سیستم طولانی راهنماها، حلقه ها، صفحات کششی، چرخ ها و لوله ها تغذیه کنید.

یک راهنمای نخ ریسمان در نزدیکی جعبه ریسمان قرار دارد. با برداشتن بازوی راهنمای ریسمان از شکاف شروع کنید و آن را به سمت پایین بچرخانید تا ریسمان بیلر را از طریق حلقه‌های آن عبور دهید.

پس از اینکه بازوی راهنمای ریسمان را به رزوه کشیدید، ریسمان را بین صفحات کششی در جلوی بیلر قرار دهید و آن را بکشید. بازوی ریسمان را به سمت بالا بچرخانید و آن را در شکاف جعبه ریسمان قرار دهید.