با خوردن میوه خشک زرین آلرژی های خود را درمان کنید

میوه خشک زرین که با دمیدن آب میوه هایی که به موقع جمع آوری شده و در زمان فراوانی محصول تهیه می شوند نیز مایه شفا هستند.

مغذی و سرشار از پتاسیم است. برای مشکلات گوارشی مفید است؛ از استرس و کم خونی جلوگیری می کند. ویتامین A موجود در آن از ایجاد اختلالات پوستی مانند آکنه جلوگیری می کند.

به رشد کمک می کند، عملکردهای بینایی را تقویت می کند، از پیشرفت دیابت جلوگیری می کند، از سیستم ایمنی محافظت می کند.

پتاسیم عملکرد خوب همه ماهیچه ها و اعصاب به ویژه عضلات قلب را تضمین می کند. زردآلو میوه ای فیبری است.

مشخص شده است که غذاهای فیبری باعث افزایش متعادل قند خون می شوند و برای محافظت در برابر سرطان مفید هستند زیرا زمان ماندن مواد مضر در روده را کوتاه می کنند.

همچنین مقدار زیادی فسفر و آهن در توت فرنگی خشک وجود دارد. همچنین سرشار از ویتامین های C، B و K است. توت فرنگی به بدن نیرو می بخشد، کلسترول را کاهش می دهد و از تصلب شرایین جلوگیری می کند.

علاوه بر این، توت فرنگی که یک آنتی اکسیدان بسیار خوب است، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و در برابر سرطان محافظت می کند. برای عملکرد منظم دستگاه گوارش بسیار مفید است.

دفع كننده كرم روده، مدر و دفع مواد مضر بدن، پاك كننده خون، تقويت لثه و رفع بوي بد دهان، پايين آورنده فشار خون و كاهش استرس با اثر آرام بخش، تب بر، مفيد رماتيسم و ناراحتي هاي كبدي و مرطوب كننده است.

انبه که سرشار از ویتامین های A، C و E است، یکی از غذاهایی است که برای اعصاب، زیبایی پوست و مو بسیار مفید است و همچنین خون را تمیز می کند، هضم غذا را تسریع می کند و آنتی اکسیدانی قوی است.