با استفاده از فرش 9 متری فرهی از گاز کمتر مصرف می کنید

از آنجایی که فرش 9 متری فرهی رسانایی حرارتی پایینی دارند، می توان در انرژی مورد نیاز برای حفظ دمای اتاق در سطح معینی صرفه جویی کرد.

حتی در تابستان که از تهویه مطبوع و همچنین گرم نگه داشتن استفاده می شود، کفپوش های موکت شده تأثیر بسیار خوبی در حفظ دمای موجود برای مدت طولانی دارند.

اغلب این تصور از قبل وجود دارد که فرش ها گرد و غبار هستند، اما نتایج تجربی نیز وجود دارد که نشان می دهد فرش ها با حذف گرد و غبار شناور در هوا، محیط تمیزتری نسبت به مواد عمومی کف فراهم می کنند.

مانند اتاق نشیمن یک آپارتمان که توسط طراح داخلی داخلی Hongye Design ساخته شده است، در کره نیز در بسیاری از موارد فرش یا قالیچه های متناسب با اندازه هر فضای مورد نیاز برای ایجاد فضای داخلی گذاشته می شود، نه اینکه تمام فضاهای خانه را با شروع به پایان برسانند. ورودی با فرش .

در کره هنوز به ندرت از فرش به عنوان پوشش کف برای کل آپارتمان ها استفاده می شود و بسیاری از مردم به دلیل تصورات قبلی در مورد فرش هنگام تزئین خانه خود تمایلی به این کار ندارند.

فرش

فرش از انواع الیاف شیمیایی یا الیاف طبیعی مانند پنبه و پشم ساخته می شود. درست است که از بین بردن تصویر کف فرش به عنوان کثیف دشوار است زیرا به سختی می توان مایع یا مواد خارجی را از هر ماده ای همانطور که مشخصه پارچه است از بین برد و به راحتی نمی توان گرد و غبار را کاملاً پاک کرد.

بین سطوح آرام فرش نفوذ کرده است. علاوه بر این، در صورت عدم تعویض مکرر فرش، ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت بوی بدی از آن متصاعد شود، بنابراین برای تمیز نگه داشتن آن باید مدام آن را مدیریت کرد.

برای رفع این مشکلات و استفاده از کفپوش های موکت شده، از فرش یا موکت های جداشدنی استفاده کنید که به راحتی قابل شستشو یا تعویض هستند.

اصولاً بهترین راه برای مراقبت از فرش این است که به محض کثیف شدن آنها را بردارید. در صورت وجود مواد خارجی خیس روی سطح، از دستمال کاغذی برای پاک کردن آن استفاده کنید تا آب آن از بین برود. علاوه بر این، بیایید نحوه مراقبت منظم از فرش و یک نکته تمیز کننده مفید با استفاده از نمک را بیاموزیم.