با استفاده از روغن موتور carpie شاداب تر شوید

روند افزایش صرفه جویی انرژی و کاهش گازهای گلخانه ای به معنای بهبود مصرف روغن موتور carpie سوخت موتورهای خودرو حتی اگر برای موتورهای مدرن کار مفیدی باشد.
تلفات ناشی از اصطکاک داخلی موتور نسبتاً کم است، کاهش تمام تلفات انرژی، از جمله اصطکاک، به عنوان یک سهم ارزشمند در بهبود کارایی کلی باقی می ماند.

بهبود سوخت اقتصاد یکی از مهم ترین چالش های صنعت خودرو بوده است. یک سود کوچک در کاهش مصرف سوخت، حتی تا 1% بیش از سطوح موجود، یک دستاورد مهم است.


در حال حاضر، روانکاری یک روش کلیدی برای کاهش مصرف انرژی و انتشار است برای ایجاد یک جامعه پایدار بسیار مهم است. در این راستا، برای کاهش اصطکاک و سایش، جدید فن آوری ها، روغن های روانکاری جدید و مواد افزودنی در حال توسعه هستند.

برای بهبود بهره وری انرژی موتورها، حتی افزایش ظرفیت سوخت های روانکاری موضوعی است برای محققان به عنوان مثال، توسعه مواد افزودنی برای دیزل را پیشنهاد می کند.

سوخت هایی با محتوای گوگرد بسیار کم هفتمین کنفرانس بین المللی مفاهیم پیشرفته در مهندسی مکانیک انتشارات

یکی از معایب دیزل در مقایسه با موتورهای بنزینی این است که آنها مشکلات بیشتری ایجاد می کنند در مورد انتشار در این راستا، استراتژی‌های آلودگی‌زدایی خاص جدید مورد نیاز است.

با توجه با مقررات جدید انتشار، تجهیزات اضافی برای تصفیه پس از دیزل مانند کاتالیزور مبدل، فیلتر ذرات (PF)، گردش مجدد گازهای خروجی، NOx پس از تصفیه و غیره لازم است.

اضافه. استفاده از PF با استانداردهای یورو 4 تا حدودی استاندارد شده است که جرم آن را به نصف کاهش می دهد انتشار ذرات در مقایسه با یورو 3. به همین دلیل، بسیاری از خودروهای دیزلی یورو 4 مجهز شده اند.

خاکستر غیر قابل احتراق را می توان در تمام طول دیزل روی دیواره های کانال رسوب دادفیلتر ذرات (DPF). این نوع خاکستر می تواند بر وضعیت اگزوز و فرآیند انتقال حرارت تأثیر بگذارد.

در طول بازسازی دوره ای دوده DPF [4]. فرآیند بازسازی شامل ادامه احتراق در فیلتر است. برای ادامه احتراق در منیفولد اگزوز، در فیلتر، به دو صورت انجام می شود.